Pedagog. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Ukończyła studia licencjackie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz magisterskie – terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka zdolnego.
Ukończyła studia podyplomowe: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz Terapia i edukacja osób ze spektrum autyzmu.
Uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach:
- Metoda ruchu rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne- I etap;
- Praca z trudnym dzieckiem – elementy integracji sensorycznej w zawodzie nauczyciela;
- Terapia ręki i stopy;
- Diagnoza i terapia autyzmu- poziom podstawowy;
- „Co, jak i dlaczego obserwować, żeby pomóc dziecku w rozwoju mowy?” (szkolenie prowadzone przez Fundację SYNAPSIS).
Brała udział szkoleniach z zakresu wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu, metod pracy, alternatywnych sposobów komunikowania się, pracy z zachowaniami trudnymi prowadzonych przez kadrę naszej szkoły.